Vroeger zette de eerst aanwezige op kantoor de koffiezetter aan; met een volle pot kwam je de ochtend wel door. Tegenwoordig roepen medewerkers dat ze koffie van verse bonen willen. Heeft u geen cappuccino, dan wordt u al bijna raar aangekeken. En dan liefst ook nog in een modern ingerichte koffiecorner. Koffie is onderdeel geworden van de beleving binnen elk bedrijf. Toch is elke situatie anders. (Denk aan piekmomenten van koffie-afname en het aantal bezoekers)

Wist u dat:
Medewerkers vinden de kwaliteit van koffie belangrijker dan de lunch, een bedrijfsuitje of een computer van de zaak. Tweederde van de ondervraagden zegt zelfs dat ze zonder goede koffie het werk niet goed kunnen uitvoeren.

In deze gratis whitepaper leest u de 7 factoren die van uw koffievoorziening een succes maken

  1. Sluit aan bij de huidige koffietrend
  2. Kies voor een koffievoorziening die bij uw organisatie past (over beleving, capaciteit, snelheid)
  3. De voordelen van een koffiecorner
  4. Bied variatie
  5. Variatie in kwaliteit en sterkte
  6. De tevredenheid meten
  7. Inspelen op de toekomst: beleving en duurzaamheid

Hoe benut u úw koffievoorziening het meest optimaal?
Download gratis de whitepaper >>

 

Deze whitepaper wordt u aangeboden door

in samenwerking met